zaterdag 2 maart 2013

Zaterdag 2 maart

Weer een hele stapel foto's. Ze worden elke minuut mooier, leuker, charmanter, fotogenieker en wij dus maar foto's maken ;-) Dankzij het advies van Jannie, de mens van Iggy, Ginger en Kiyomi, kon ik weer verder met mijn pc. Zelfs de technische dienst van mijn computerwinkel had nog nooit van het probleem gehoord. Het had te maken met de bibliotheek en ik kon er bijna niets meer mee.

Nemo


 Op de rand van de bank zit Nelson; zijn roepnaam wordt Bobby. Hij lijkt me de meest weerbare te zijn. Hij komt bij een katje te wonen dat te weinig kans heeft gehad om met nestgenoten te stoeien en dus niet weet dat je niet moet bijten tijdens het stoeien. Nelson is niet gauw onder de indruk wanneer hij geplet wordt door de grotere kittens. Hij begint zelf met de stoeipartijtjes.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten