donderdag 28 februari 2013

Ik hoop zo dat het lukt

Het veilig stellen van de laatste leukere foto's in mijn computer. Door een storing kan ik er niet meer bij maar via omwegen lukte het me wel om vier stuks op Facebook te zetten.






Deze foto's zijn in ieder geval veilig gesteld. Tenzij Blogspot crasht natuurlijk. Ik heb ooit een web-blog gehad en daar was het helaas wel fout gegaan met een soort verhuizing daar. Heel jammer. Ik heb het voor nu even afgeklopt want ik heb nu bedacht dat ik via mijn website een fotoblog kan maken. Ga ik zo proberen en dan de laptop terug naar fabrieksinstellingen.
Bij deze foto's was toevallig Nemo steeds in de hoofdrol. Het is zo grappig om te zien hoe de twee kleine mannekes denken en doen alsof ze met zo groot en stoer zijn als die van Tresca die toch 2,5 week ouder zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten